wtorek, 8 marca 2016

Nasze Święto:)

Witam Kochane:)

Jak Wam mija dzisiejszy dzionek???

W ten szczególny dla nas Kobiet dzień

życzę

Wszystkiego co najlepsze:)

 Byście przez cały rok były rozpieszczane jak w tym wyjątkowym dniu:)
Żebyście zawsze się czuły kochane, szczęśliwe i doceniane przez swoich Panów:)
Przede wszystkim życzę Wam byście w tym codziennym życiu przepełnionym ogromem obowiązków domowych, zawodowych, wszelkich innych
 znalazły chwilę TYLKO dla siebie:)
By to było Wasze "pięć minut".
Na rozwijanie swoich pasji być może:)
Na poszukiwanie i próbowanie czegoś innego:)
Mnóstwa uśmiechu:)

Czyli tego co rok temu;)

Chce Wam dzisiaj również pokazać nowego Królika:)

Przepraszam, że znów on, ale zawładnęły mną na amen:)

Tak na prawdę to Królisia  Kwiatuszkowa:)

Uszyłam ją z tkaninki, o której wspominałam ostatnio:)













Do kompletu, by Królisia Kwiatuszkowa nie czuła się samotna, 
a w dniu dzisiejszym szczególnie uszyłam ślimaka:)








No i koniec:)

Przepraszam za taką ilość zdjęć, ale trudno mi było wybrać...
Na dodatek znów mnie coś rozkłada...
Myślałam, że po ubiegłym tygodniu chorowania to już koniec...

No najwidoczniej się myliłam...

Napiszcie jak u Was mija Dzień Kobiet??


Miłej reszty dnia:)

Buziaki:*

8 komentarzy:

  1. Piękne szyjątka jak ja ci zazdroszczę talentu i czasu ;) Dziękuję za piękne życzenia. A dzień mija prawie zwyczajnie poza tym, że oprócz wczorajszych prezentów dostałam jeszcze kwiatuchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nie ma co zazdrościć:) Ja każdemu, komu zazdrościłam jakiegoś pięknego uszyjątka to po prostu siadałam i szyłam:) Wiem przy dziecku niełatwe, ale jak widać możliwe... Choć ja przy swoim pomocniku mam wszystko porozwalana;)
      Prezenty dostałaś prześliczne, ale to już wiesz:) a kwiatuszki zawsze mile widziane:) Ja też dostałam bukiet pięknych goździków i róż:) pozdrowionka:)

      Usuń
  2. Śliczne słodziaki :) Zazdroszczę takiej zażyłości z igłą i nitką :) Dziękuję za życzenia :) Dostałam kwiatki, czekoladki i mnóstwo przytulasków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Majeczko:) szczerze to nie mam z igłą i nitką żadnej zażyłości... może nawet przeciwnie;) to raczej chęć posiadania czegoś ślicznego skłania mnie do tego wszystkiego... Cierpliwości się uczę:)
      Piękne prezenty:) pozdrawiam

      Usuń
  3. Śliczności : ))) Cieszę się,że szyjesz takie piękności : ))) Dziękuję za życzenia ja dostałam słodycze i tyłek rośnie ; ) Trzym się i nie daj się : ) Buźki : )*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne szyjatka, rozwijasz się i to bardzo , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczek i ślimak w kwiatuszkowej odsłonie super się prezentują :).

    Mój Pieronek w Dzień Kobiet miał na drugą do pracy ale kwiatek był, coś słodkiego i oczywiście inne przyjemności ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu dzień kobiet w środku tygodnia ale dla chcącego nic trudnego :) czekoladki i życzenia były ;) twoja królisia istna modnisia, do twarzy jej z kwiatuszkami, śliniaczek stanowi piękny dodatek, widać ze juz sie zaprzyjaźnili ;) pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)