czwartek, 22 maja 2014

Zamówienie na Dzień Mamy

Witam,
Jaka u Was pogoda?? też słoneczna:) choć ja nie lubię jak jest gorąco, ale i tak się cieszę bo lepsze to niż deszcz, którego już miałam dość.

Taka pogoda strasznie rozleniwia;) choć ja nie mogę na to narzekać bo codziennie chodzimy z synkiem na plac zabaw gdzie spędzamy mnóstwo czasu na zabawie...

Ale podążając do tytułu posta pokażę Wam koszyczek z różyczkami, który został zrobiony z myślą o dniu matki. Mam nadzieję, że obdarowana nim mama będzie zadowolona:)


Tak wyglądały same różyczki w oczekiwaniu na osłonkę z wikliny:)


pozdrawiam Kochane 

Gosia



13 komentarzy:

  1. Śliczne one muszą się podobać nie ma innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosia, taki prezent zadowoliłby niejedną mamę. Idealny na taką okazję, i bez okazji sprawiłby radość :)
    Pozdrawiam :)
    Taka pogoda też nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) Fajnie wiedzieć, że nie jest się dziwakiem:-) lubię ciepło ale to jest już za gorąco:-) pozdrawiam:-)

      Usuń
  3. Przepiękne te różyczki, ja na miejscu obdarowanej byłabym nie tylko zadowolona ale i bardzo szczęśliwa z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) bardzo się cieszę, że różyczki tak się Wam podobają:-)

      Usuń
  4. :) a to mój prezencik , bo ja ciapa i nie umiem takich cudów sama zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudów? Miło kochana, że tak myślisz:-) ty masz talent do szydełka:-) którego ja Ci zazdroszczę.

      Usuń
  5. Podziwiam takie bibułowe kwiatki. Obdarowana mama na pewno się ucieszy . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za mile słowa i odwiedzinki:) Mam nadzieję, że mama, która dostanie te kwiatuszki w wiklince będzie zadowolona:) pozdrawiam

      Usuń
  6. Piękne te róże, znam metodę... żmudna praca ale popłaca :)
    Cudeńka! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda:) Ale dla tego efektu warto poświęcić te kilka chwil;) pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuje za komentarz:)