środa, 21 stycznia 2015

Kolejna szkatułka

Witajcie Kochani,

Wyzdrowiałam i mam się świetnie:)

Bardzo chciałam jeszcze raz podziękować za Waszą troskę o moje zdrówko.
To bardzo miłe wiedzieć, że ktoś daleko myśli o mnie...

Dzisiaj przychodzę z kolejną szkatułką:)
Dla drugiej babci Kacperka - dla mojej teściowej.
Szkatułka ma kolory, która ona lubi...
Mam nadzieję, że będzie zadowolona.
W końcu to prezent od wnuka:)

Szkatułka tym razem w kolorach, których na blogu jeszcze w moim wykonaniu nie było:)
W kolorach brązu, wanilii, beżu i bieli...

Ja jestem bardzo zadowolona z tego jak wyszło:)

Sami zobaczcie co wykonałam:




Rzut okiem na pokrywkę:


 Tutaj zdjęcie z lampą, wydaje mi się, że lepiej widać rzeczywisty obraz różyczek...



No i co o nim myślicie??
Podoba się??

Wg mnie to kwestia ulubionego koloru...
Każdy lubi swój i to super bo dzięki temu jesteśmy inni. 

Gdyby wszystko było czarne i białe to byłoby nudno.

Gdybym miała wybrać jedną z dwóch szkatułek, 
czyli tą z dzisiejszego posta i ostatniego to choć kocham lawendowy 
nie umiałabym wybrać pomiędzy tymi dwoma pudełeczkami.

A Wy?? Która Wam się bardziej podoba??

Na dziś to tyle:)

Dziękuje za zaglądanie do mnie i pozostawianie po sobie śladu w formie komentarza:)

U mnie dziś paskudna pogoda, mglisto, nie widać przez okno nic.
Pewnie zostaniemy z synkiem cały dzień w domku, to może uda mi się zrobić coś równie fajnego;)

pozdrawiam ciepło z Krakowa

Gosieńka

13 komentarzy:

  1. Oba równie ładne, jednak jeśli mam wybierać to lawenda, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie chyba bardziej podoba się ta z tego posta, moje kolorki;) prezent świetny:)
    ja pozdrawiam prawie z Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są piękne ,ale ta jest zrobiona w kolorach które uwielbiam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie ozdobiona szkatułka, śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła pięknie Gosiu :) Wspaniały efekt z kwiatami na pokrywce! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za Wasze słowa:) Są dla mnie ogromną motywacją i dzięki Wam wierzę w siebie bardziej. Bo ja z takich niestety mało wierzących w swoje możliwości:(... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna szkatuleczka Babcia bedzie na pewno zadowolona :) uwielbiam prezenty rekodzielne sa takie wyjatkowe :) pieknie wyplatasz i wymiatasz ta wiklina :) pozdrawiamy wszystkie Babcie

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna, ja wolę tę, ale lawendowa z pewnością w niczym nie była gorsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze chciałam nauczyć się tej misternej roboty. Piękne te twoje prace. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na swoim blogu:) Bardzo się ciesze, że moje prace się podobają:) Wszystko przed Tobą:) ostrzegam tylko, ze wiklina wciąga:) buziaki:)

      Usuń

Dziękuje za komentarz:)