środa, 16 kwietnia 2014

błękit i stokrotki:)

Witam,
mogę Wam już dziś pokazać kolejną moją pracę:) tym razem nie karczochową:):)
Pokazuję ją dopiero dzisiaj bo nowa właścicielka już ją dostała, a że była to niespodzianka do zamówienia i innych naszych takich uzgodnień ( to tylko dla wtajemniczonych;) to nie mogła jej zobaczyć wcześniej:)

Nowa praca to komplecik:

pudełko wiklinowe błękitne ze stokrotkami na pokrywce



tutaj zbliżenie na stokrotki:)



 i serduszko z tym samym stokrotkowym motywem:)



a tak prezentuje się cały komplecik



Martusia bardzo się ucieszyła z tej niespodzianki:) i na pewno będzie trzymać w pudełku fajne drobiazgi:)

Buziaki dla Was a przede wszystkim dla Martusi - Stokrotki:) :*

Kolejny post o tym co ja otrzymałam od niej:) prawdziwe cuda to mówię od razu:)




7 komentarzy:

  1. Piękny komplecik wykonałaś Gosiu :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:-) Mariolu to dzieki twoim rada kazda kolejna praca wiklinowa wychodzi coraz bardziej perfekcyjna:-) z tej jestem bardzo zadowolona:-) pozdrawiam

      Usuń
  2. super komplecik, a stokrotki są takie misterne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje cudeńka :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykonany komplecik ...stokrotki dodają uroku :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)