sobota, 27 grudnia 2014

Pudełko dla Marty

Witajcie Kochani po świętach,

Jak tam u Was minęły???
objedliście się bardzo???

Ja cieszę się, że już po bo na jedzenie już nie mogę patrzeć.
Narobiłam na Wigilię mnóstwo jedzenia, trochę zostało na kolejny dzień.
Potem wizyta u teściowej i znów ogrom jedzenia...

No mam dość na do następnych świąt...

A dziś chciałam Wam pokazać co nowego zrobiłam z papierowej wikliny:)

Jakiś czas temu pomyślałyśmy z Martą z bloga:
o kolejnej wymiance.

Ja sobie wymyśliłam, że chciałabym mieć na swoje przetwory, które przynoszę do domku takie o to cuda:)

Marta zrobiła je dla mnie już dawno temu:)
Dziękuję jeszcze raz :)
 
A mnie niestety zeszło by zrobić dla niej to co chciała...

No ,ale przed świętami się udało. Więc mogę już spokojnie spać.
Wiem, że Marta jest zadowolona.Ja tym bardziej.

To teraz moje wiklinowe dzieło:)

 



Marta się naczekała, ale sądzę że było warto:)

Ja choć lubię niebieskie tylko ubrania, a nie rzeczy to jestem zachwycona.
 Czerwona kokardka tylko wg mnie nadała więcej uroku:)

A co Wy o nim myślicie??


Przepraszam, że na końcu, ale BARDZO DZIĘKUJĘ za wszystkie życzenia:)
Było mi bardzo miło, że o mnie pamiętacie w tym świątecznym czasie:)

Miłego wieczorku:)

Pozdrawiam cieplutko
 
Obiecuję wpaść z nową wiklinową robótką :)


12 komentarzy:

  1. cudne pudełko, Marta jest szczęściarą, aż mnie zazdrość zżera, piękne, co do jedzenia ja mogłabym dalej i dalej.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo pudełko jest moje i tylko moje :) , warto było czekać , jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, jakie równiutkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny koszyk w cudownym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny ! I ten kolorek , i te dodatki... super ze sobą wszystko się komponuje :) Pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadam z rewizyta i widzę bardzo fajny koszyczek :) śliczny niebieski kolor a kokarda i wstążka dodaje uroku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż trudno mi uwierzyć, że to papierowa wiklina, piękny i bardzo staranny koszyczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny koszyczek zrobiłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauroczylam sie Gosienko tym dzielem :) od zawsze podobaja mi sie te robotki z wikliny,nawet miałam dwa poxejścia, ale niestety brakło cierpliwości :) Twoje rączki zaś wydobyły samo piękno :) pozdrawiam cieplutko i dziękuję za miłe odwiedzinki :)pozdrawiam elwira-art

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje z całego serca za te wszystkie słowa, bardzo miłe:) Wiele dla mnie znaczą:) dają mi motywację do tworzenia dalszych prac, choć czasu przy swoim małym szkrabie jak na lekarstwo... DZIĘKUJĘ KOCHANE:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i kolor urzekający :-)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)