piątek, 13 lutego 2015

Pudełko na przydasie, tulipanki - wymianka z Edytką:)

Witajcie kochani,

Troszkę mnie tu nie było, ale jakoś tak dni leciały.
 No nawet nie wiedziałam jaki już jest dzień.
Nie leniuchowałam w każdym bądź razie, o czym przekonacie się za chwilkę:)

Czas tak szybko płynie, dopiero był początek roku, a tu już prawie połowa lutego.
Pogoda u mnie przez ostatnie dni była koszmarna, raz sypało, potem deszcz,
który powodował, że po śniegu niewiele zostało. 
Totalne szaleństwo.
Dziś dla odmiany świeciło pięknie słonko, ciekawe jaka pogoda szykuje się na weekend...
Mam nadzieję, ze równie wiosenna jak dzisiejszego dzionka:)

Przychodzę dziś do Was z mnóstwem zdjęć:)

Czekałam z tym postem, aż osoba, dla której przygotowałam poniższe prace je dostanie...
Ale po kolei:)

Jakiś czas temu Edyta z bloga Mój magiczny świat:

pisała, że bardzo jej się podobają moje "wytwory".
Zaproponowałam jej wymiankę, bo ja znów jestem oczarowana jej pracami.

No i zrobiłam dla Edyty:

Pudełko z wikliny na przydasie:)

To pierwsze pudełko wiklinowe z pokrywką wykonaną w całości z wikliny.
To mimo, że tylko mała pokrywka - ogromne wyzwanie. Bo już raz robilam owalną i mi nie wyszła:(
Ta nie jest może jeszcze w 100% taka jaka powinna być, ale jestem zadowolona:)




Uszyłam tulipany w jej ulubionych kolorach:





i dodałam od siebie karczocha:)
Karczoch jest brązowo- różowy:)
Brąz to jeden z ulubionych kolorów Edyty, a jasny róż - mój:)
Także powstało przyjacielskie jajo:) 
Mały akcent zbliżających się powoli świąt:)


Ja jestem zadowolona z moich prac. Choć tulipanki zepsuły mi sporo nerwów.
 Już się chyba nie pokuszę o ich uszycie:)
Najważniejsze jednak by nowej właścicielce przypadły do gustu:)

Ja natomiast poprosiłam Edytkę o Aniołka:)



Jest przepiękny:) Jak go zobaczyłam to oniemiałam:)
Już zdobi moją kuchnię:)

Bardzo też spodobały mi się jajka decu, które robi Edyta:)
Chciałam jedno, a dostałam 2:)
Pierwsze:

 
 
 

i drugie:

  

    

Zdjęcia zapożyczyłam z bloga Edyty bo ja zrobiłam dużo, ale żadne mi nie wyszło tak pięknie jak jej. 
No po prostu nie nadawały się do pokazania:) 

Dostałam też ślicznego baranka, który przypadł od razu do gustu mojego synkowi:)



i podkowę na szczęście:)


 Jestem mega zadowolona z tych wszystkich cudowności jakie dostałam:)

Dziękuje Edytko:)
Edyta to wspaniała osoba, bardzo miła, sympatyczna, o wielkim sercu:)
Jeśli ktoś nie był jeszcze u niej to zapraszam gorąco:)

Dziękuje za dziś kochani :)

Pozdrawiam Was cieplutko:)

I obiecuję, że wpadnę do Was jeszcze w tym tygodniu z nowym szyjątkiem, nad którym pracuje:)

Trzymajcie się:)
Gosieńka

20 komentarzy:

  1. Super! :) Same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. możecie mi już zazdraszcac, wszystko to moje, moje moje, bosze ale ja sie pazerna zrobiłam i nachłanna oj bardzo, takie cuda otrzymałam, to i takie uczucia się we mnie obudziły, pudełko idealne do kuchni na cuksy, tulipanki rewelacja, nie wiem czy szyjąca zadowolona ale ja tak, bo są sliczne i moje, moje moje, a karczoch juz rozgoscił sie w koszyczku, dziękuję bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za Twoje słowa:) Bardzo się ciesze, że wszystko Ci się podoba:) pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Edytkę znam nie od dziś i mamy już za sobą parę cudownych wymianek:)
    Przygotowałaś cudne rzeczy, a tulipany zachwyciły mnie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agatko, że Ci się podobają moje wytworki dla Edytki:) Reakcji na tulipanki bardzo się bałam, bo z moim szyciem... hmmm no nie szyje tak cudnie jak Ty:) ale radość Edytki pokazuje, że najwidoczniej w siebie nie wierze... Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Gosieńko podziwiam jak wyplatasz z papierowej wikliny :) tulipanki i karczoch wprowadzają wielkanocny klimat. Piękne rzeczy dostałaś, pozdrawiam ciepło, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, że podobają Ci się moje wyplatanki:) Wkładam w nie mnóstwo pracy, ale jeszcze więcej serca:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Przygotowałyście dla siebie cudowne prezenty :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) Dziękuje za odwiedzinki i miłe słowa:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. śliczności !

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności ! i Twoje i Edytki! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu dziękuje za Twoje słowa:) pozdrawiam bardzo serdecznie:)

      Usuń
  8. Rewelacyjne prezenciki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam:) Cieszę się bardzo, że mnie odwiedziłaś:) Dziękuje i pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  9. Piękne to wszystko niesamowicie : ). Uwierz w siebie szyciowo bo Naprawdę masz Ogromny Talent : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm przeczytałam Twoje słowa i zamyśliłam się... Ogromny Talent - niesamowite pomyślałam i ogromny uśmiech pojawił się na mej buźce:) Dziękuje bo te słowa motywują mnie do dalszych szyciowych poczynań:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. piękne wymianki, dwie zdolniachy :) wszystko cudowne nic dodać nic ująć :) rewelka :) pozdrwionka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)