piątek, 27 marca 2015

Kokoszki w groszki i nietylko;)

Witam:)

Dzisiejszego deszczowego popołudnia przychodzę do Was 
  tak jak obiecałam w poprzednim poście z czymś szyjątkowym i wielkanocnym:)
Święta już tuż tuż więc mimo choróbska staram się  przygotowywać jakieś małe dekoracje...
Od rana u mnie pada deszcz więc wykorzystałam tą niezbyt zachęcającą do wyjścia pogodę 
na uszycie kokoszek:) Szyje się je bardzo fajnie, co nie znaczy, ze czegoś nie zepsułam...
Praktyka czyni mistrzem i dopiero trzecia wyszła najlepiej:)
ZADOWOLONA jestem jednak z każdej osobno i wszystkich razem:)

Tak jak w tytule moje kokoszki są w groszki, a jedna jest jednobarwna:)

Zapraszam do obejrzenia moich kropeczkowych kokoszek:)





 Kokoszka "bezkropkowa";)


 No i zdjęcie moich kokoszek razem:)


Jak się Wam podobają??

Zrobiłam już z nimi piękną wielkanocną dekoracje, 
którą pokaże wraz z innymi w kolejnych postach:)

Mam jeszcze kilka dekoracji w planie, mam nadzieję,że uda mi się je wykonać bo różnie bywa:)
Jak coś fajnego powstanie to wpadnę pokazać:)

Buziaki:*:*:*

Trzymajcie się cieplutko:)

Miłego weekendu:)

Gosieńka

21 komentarzy:

  1. Piękne kokoszki,wszystkie trzy : ). Wyszły w pole kurki trzy i gęsiego sobie szły ; ). Szyłam podobne dwa lata temu i nazwałam je Cocosha Nel ; ). Jestem ciekawa co jeszcze planujesz świątecznego . Pozdrawiam cieplutko i zdrówka Ci życzę : ))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana:) coś czuje, że uszyje jeszcze kilka bo jak na nie patrze to od razu się uśmiecham:) Jeśli tylko choróbsko nie pokrzyżuje mi planów to powstanie kilka fajnych świątecznych rzeczy:) pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  2. są świetne zastanawiam się kiedy te cudeńka szyjesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) kiedy szyje?? jak mam wolną chwilkę;) przeważnie jak Kacper ogląda bajkę o myszce Miki:)

      Usuń
  3. Świetne kokoszki :) I te cudne kropeczki :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Kropeczki groszki itp zawładnęły mną:) serdeczności:)

      Usuń
  4. Rewelacyjne kokoszki! Mam słabość do takich cudeniek:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Jak widać ja też mam ogromną słabość do tego typu cudeniek:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Piękne te Twoje kokoszki :) Na pewno będą świetnie wyglądać na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie te kurki są fajniutkie. Jak patrzę na nie, to buzia sama mi się uśmiecha :).

    Oj ciekawa jestem tych Twoich dekoracji :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana:) mnie też się buzia uśmiecha na całego jak na nie zerkam:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. jakie fajniusie kokoszki i to w groszki, które przeuwielbiam a teraz przeuwielbiam Twoje kurki kogutki :) Kochana zaskakujesz i inspirujesz :) Bądź dumna bo masz powody :) zdolniaszko ;) dzialaj dalej a my czekamy na efekty :) i duzo zdrowka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana za te słowa przemiłe:) Zaskakuje?? Inspiruje?? Jestem pozytywnie tymi słowami zaskoczona:) Uniosłam się dzięki nim wysoko ku górze:) Po takich słowach to tylko robić coś dalej:) pozdrowionka Elwirko:) buziaki ślę:*

      Usuń
  8. Super! Ta bezkropkowa podoba mi się najbardziej :) Nie wiem czemu, chyba przez kolor :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Każda ma w sobie to coś:) ta kremowa też jest śliczniutka:) pozdrowionka:)

      Usuń
  9. Rewelacyjne te kurki! radosne i kolorowe, piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basieńko za Twoje miluśkie słowa:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. Śliczne, jakie mają czerwone dziubki! Czekam na pokaz dekoracji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) ciesze się że się podobają:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  11. Gosiu Twoja kurki są bardzo fajne, z pewnością tworzą cudną świąteczną dekorację :) Bardzo niecierpliwie czekam na resztę uszyjątek wielkanocnych :) Buziaczki ślę i dużo zdrówka życzę.
    Ps. Jak to dobrze, kiedy maluch ma choć jedną ulubioną bajkę, zawsze jest chwila, żeby coś na raty "wyczarować" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za Twoje miluśkie słowa Joasiu:) To prawda to super mieć wolną choć krótką chwilkę gdy dziecko zajmie się bajką:) pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuje za komentarz:)