poniedziałek, 9 marca 2015

Trzy tildowe serducha:)

Witam Cieplutko:)

Bardzo dziękuje Wam za życzenia:)
Każde słowo znaczy dla mnie bardzo dużo.
Motywujecie mnie ogromnie do dalszej realizacji swoich pomysłów:)

Bardzo się cieszę również z tego, 
że Klamkowiec i moje paskowe serducha przypadły Wam do gustu:)

Dziś chciałam pokazać kolejne serducha tildowe.
Tym razem w moich ulubionych kolorach:)
Mam nadzieję, że nie macie ich już dość:)

Serca bardzo mi się podobają:)
Mają maleńkie niedociągnięcia, ale są moje własnoręcznie poczynione:)

W miejscach, w których wiszą wyglądają cudnie:)
Sprawiają, że jest jeszcze przytulniej:)






Proszę patrzcie łaskawym okiem na miejsce na wypchanie i zszycie:)
Uczę się by nie było ono aż tak widoczne:)

Znalazłam nawet fajny sposób na ręczne zszycie by nie było w ogóle widać gdzie to miejsce jest:)
Może nawet dziś wypróbuje:)


Serduszkowo i tildowo się z Wami żegnam:)

Miłego dnia i tygodnia:)

My zmykamy za chwilkę na spacer korzystać z pięknej słonecznej pogody, bo podobno ma się na dniach pogorszyć.

Trzymajcie się cieplutko:)

21 komentarzy:

  1. fajnie Ci że Twoje serducha przypomniają serducha i wyglądają jak serducha, wiem, że ciężko uszyć serce, bardzo ładne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) cieszę się, że przypominają serducha i fajnie wyglądają:)

      Usuń
  2. Przepiękne, wprowadzają w taki romantyczny klimacik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana:) no ja romantyczką jestem to sama rozumiesz:) pozdrawiam

      Usuń
  3. sliczne te serducha! a najpiękniejsze to, że własnymi rączkami je uszyłaś i tylko to się liczy! pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Basiu to prawda, że nic tak nie cieszy jak coś zrobione własnoręcznie:) i jak jeszcze się podoba innym to już pełnia szczęścia:)

      Usuń
  4. jejciu jejciu jakie piękniuche serducha od serca :) szalejesz Kochana z tym szyciem i dobrze bo super Ci to wychodzi :) buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz to mnie bardzo rozweselił:) Dziękuje za przemiłe słowa pod moim adresem:) Buziaki:)

      Usuń
  5. Uwielbiam serca - zawieszki, mam je dosłownie wszędzie:) Od nich zaczęła się moja przygoda z szyciem, po dwóch latach doszłam do perfekcji. Twoje pierwsze wyglądają o niebo lepiej niż moje początki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) To za dwa lata moje też będą perfekcyjne:) Mam taką nadzieję:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Gosiu kolejna piękna ozdoba Twojego domku, gratuluję, serduszka są śliczne, a kolorystyka chyba nigdy się nie znudzi :) Pozdrawiam i zapraszam, Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Joasiu:) No moje szyjątka i nie tylko zawładnęły całym naszym mieszkaniem:) Ale dzięki nim jest bardzo przytulnie i tak hmm klimatycznie:) romantycznie:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  7. Są urocze :) Takie domowe, przytulne i słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te Twoje serduszka :).

    Też podoba mi się taka kolorystyka :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne są : ). Uwielbiam szyć serducha i doskonale Cię rozumiem,że to czysta przyjemność : ). Ja swoje po wypchaniu i zaszyciu jeszcze delikatnie traktuję żelazkiem,bo to pomaga na ewentualne drobne zmarszczki gdzieś przy brzegach jak się zrobią co by się ich pozbyć ; ).Pozdrawiam słonecznie : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Za radę też:) Wypróbuję przy kolejnym szyciu serduch:) pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Witam:) Bardzo się ciesze, że wpadłaś do mnie:) dziękuje za Twoje słowa:) pozdrawiam i zapraszam znów:)

      Usuń

Dziękuje za komentarz:)