piątek, 6 marca 2015

Recyklinowych szyjątek cd;)

Witam,
Wpadam do Was dosłownie na chwileczkę pokazać co uszyłam z rękawów po koszuli, 
z której powstała już poduszka i ślimak.
O tym pisałam w ostatnim poście, jeśli ktoś nie widział to zapraszam:)

Tym razem uszyłam kota na klamkę:)
Klamkowca:)

Kilka dni temu przeglądałam strony internetowe w poszukiwaniu wykrojów na coś fajnego, 
coś co bym chciała, a nie koniecznie o tym jeszcze wiem;)
Kacperek wtedy zobaczył tego kota i uśmiechnął się pięknie do mamusi:)
Długo nie musiał czekać, by mama mu takiego poczyniła:)

Klamkowiec ma troche niedociągnięć, ale synkowi się podoba.
To przecież najważniejsze:)

Nie umiem wyszywać noska ani oczek,
więc musiałam wymyślić coś co to zastąpi:)
No i oczy zrobiłam z małych czarnych guzików, a  na nosek wycięłam maleńkie serduszko:)
Kocham serca wszelkiej maści, więc czemu by go tu nie zastosować:)

Przedstawiam Wam kota Paseczkowego Przytulasa:)




 Z resztek, ale to już resztek tej koszuli hihi:) 
Uszyłam tildowe serducha:)
Zazdrościłam osobą, które je miały:)
No już od dziś nie muszę:)
Wyszły mi całkiem ładniutkie:)
Jestem z nich zadowolona, to przy mojej ambicji do szycia to muszą być ekstra, że tak pisze:)





A na koniec sesja kotka Przytulasa i jeszcze większego przytulasa Kacperka:)



Kacper od jakiegoś czasu nie cierpi robienia mu zdjęć...
Te to jedyne bez poruszania się:)

Przesłodziutkie te moje przytulaski co???

Zmykam z Kacperkiem na spacer:)

Miłego weekendu:)

Trzymajcie się cieplutko:)



12 komentarzy:

  1. Gosieńko ! Jakie niedociągnięcia ? Ja nie widzę żadnych niedociągnięć-klamkowiec jest ogromnie dopieszczony : ). Świetny pomysł z tym serduszkowym noskiem : ). A serducha są NAPRAWDĘ EKSTRA ! Jestem z Ciebie dumna : ). Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. oba przytulasy świetne, ładnie uszyłaś i kota i serducha, masz zacięcie, mi serducha sie jeszcze nigdy nie wywineły żeby jako serducho po uszyciu skończyć:))) śliczne szyjątka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kocurek :) i serducha też sa świetne :) z drugiego rękawa uszyj misia przytulasia ( oczy wytnij z filcu i przyszyj ręcznie Jeśli nie chcesz guzików ale to też fajnie wygląda )pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Gosiu, możesz naprawdę być z siebie dumna :) I zgadzam się również z tym, że najważniejsze, żeby odbiorca był zadowolony :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, ..ja też szyłam koty z..koszuli. Zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, sama znalazłam też wykrój na klamkowca , ale póki co czasu mi brak na szycie

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Paseczkowa tkanina świetnie komponuje się z czerwienią. I kotek, i serca wyszły rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejciu Kochana Ty jak zwykle pozytywnie zaskakujesz i zyskujesz :) piękny kote i serducho , paseczki super w czym Twój mąż będzie chodził jak mu wszystkie koszule potniesz :) ??? fajne paseczki :) super Kochaniutka szyj szyja a my będziemy podziwiać ... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a i zapomniałam o najważniejszym Kacperek jest zadowolony to już jest najlepsiej :) wyszedł slodko i patrząc tak na niego zauważyłam podobieństwo do Kacperka chłopczyka z mojej rodziny :) pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kotek i serducha.
    Dla takiego kawalera warto robic takie cuda...

    Pozdrawiam Cie,
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kotek i serducha.
    Dla takiego kawalera warto robic takie cuda...

    Pozdrawiam Cie,
    Martita

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)