sobota, 6 grudnia 2014

Kalendarz Adwentowy

Witam.

Dziś 6 grudnia:) MIKOŁAJKI:)

 Czy Was już odwiedził ten starszy pan ubrany na czerwono, z długą białą brodą???
U mnie jeszcze nie był, ale cały dzień przed nami więc może o dużych dzieciach nie zapomni;)

Ja przychodzę dziś do Was z kalendarzem adwentowym. Już od kilku dni zbierałam się do napisania tego posta, ale Kacperek się pochorował. W sumie tylko katar, ale dla małych dzieci jest on bardzo uciążliwy. Przez to chciał mój mały miś by mama się z nim ciągle bawiła, trzymała na kolankach, przykrywała kocykiem w reniferki i oglądała bajki. No najważniejsze, że mu przeszło. No i ja odetchłam z ulgą:)

Wracając jednak do kalendarza to pierwszy pomysł był zupełnie inny. Niestety już na początku nie wypalił, no i musiałam wymyślić na szybko coś innego.

Zobaczcie sami:

Zanim zaczęłam robić kalendarz przejrzałam  ich wiele, bardzo ładnych... Mogłam też kupić gotowy, ale nie chciałam. Miał być robiony, ładny, prosty... Znalazłam fajną inspirację, pudełeczkową. Już na samym początku miałam dość. Pudełeczka wygladały fajnie, ale już ich składanie, a trzeba ich było 48... koszmar.
Cieszyłam się gdy skończyłam, bo to mimo wszystko bardzo pracochłonne. Przywiązywanie pudełeczek do wianka też swoje zajęło. Najważniejsze, że skończyłam, że synkowi się podoba. Bo to przecież dla niego to wszystko. Te kilka godzin pracy:) z nim w tle... kto ma dziecko wie o czym mówię... ;)





 Dzisiaj 6 grudnia, więc otwieramy pudełko nr 6...



 ... a w nim coś słodkiego 
i kilka puzzli, które 24 grudnia stworzą całość:)


Na koniec jeszcze zdjęcie kalendarza z wejścia do kuchni.


Jak Wam się podoba???

Ja nie jestem do końca zadowolona. 
Może to dlatego, że pierwszy plan nie wypalił...


No nic, w następnym roku będzie lepiej:)

Miłego dnia:)

Dużo prezentów mikołajkowych dla WAS kochani:)

Buziaki:)

Gosia

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł super, nic mu nie brakuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kalendarz adwentowy, możesz być z siebie dumna :) zapraszam również do mnie na dzisiejszy mikołajkowy post, iglanitkaraczekpara.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że pracochłonne ale to się liczy bo cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, oryginalne i bardzo pomysłowe. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł na kalendarz, ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)