niedziela, 11 maja 2014

Kacper z Myszką:)

Witam Was wieczorkiem,
piszę do Was spod koca bo coś mi zimno mimo iż wypiłam dużo gorącej herbatki:) no do jutra pewnie przejdzie...

Ale dziś nie o tym, tylko o głównym Panu wymianki z Martą:) Ta wspaniała osóbka dodała już posta z myszką u siebie tutaj więc mogę Wam pokazać jak Kacperek się cieszy z nowej mega maskotki. 



Tuli Kacperek myszkę oj tuli:):)


To zadziwiające, ale Kacper od jakiegoś czasu rzadko śpi w ciągu dnia. Częściej zasypia po 19 i śpi już do rana. Mamy dzięki temu więcej czasu wieczorkiem dla siebie...
A tu zasnął po 13 i spał ok. 3 godzinki. Śmiałam się niesłychanie bo nawet na centymetr się nie poruszył, 
a on lubi po całym łóżko latać podczas snu... 
Myszka Miki działa cuda;)


Marteczko z całego serca DZIĘKUJEMY:) 
A Kacperek przesyła ogromnego buziaka cioci Marcie:*:*


12 komentarzy:

  1. Widziałam już myszkę u Marty na blogu i bardzo mi się spodobała a teraz podoba mi się jeszcze bardziej bo widać, że nie tylko jest cudna ale i sprawia radość a i do tego jeszcze ma magiczną moc :) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radosc sprawia ogromna to prawda:-) wlasciciel oglada ciagle bajki z myszka Miki majac przy sobie myszke. Tuli ja i caluje. A jak ja pierwszy raz zobaczyl to pierwszy co to szukal jej ust by pocalowac:-) maly slodziak i calusnik:-) ja rowniez dziekuje za odwiedziny i zapraszam do odwiedzania:-)

      Usuń
  2. OO myszke widziałam a tu widze uroczego właściciela myszki:) słodziak, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasciciel jest ogromnym slodziakiem, lobuzem przy tym nieslychanym ale jak sie usmiechnie to nawet jego wybryki sa pelne smiechu...

      Usuń
  3. A ja myszkę też widziałam, ale przy Kacperku widać jej rozmiar :) ...aż miło popatrzeć na tych dwoje :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Kasiu. Widok piekny, a ja mam go nacodzien:-) Myszka jest ogromna choc miala byc mniejsza. Nawet Marteczka zaczynajac ja robic nie sadzila ze myszka bedzie az 40 cm. Pozdrawiam:-)

      Usuń
  4. Prześliczna myszka :) Jednak to Kacperek skradł moje serducho i ten uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z mojego synka czarus:-) a tym usmiechem potrafi wiele zdzialac:-) zwlaszcza jak cos spsoci:-) pozdrawiam

      Usuń
  5. Najważniejsze że Kacper zadowolony :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usmiech na twarzy Kacperka to Twoja zasluga kochana, Twojego pieknego talentu:-) pozdrawiam

      Usuń
  6. super ta mycha :) i dzieciaczek przesłodki gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)