poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień Mamy:)

Bycie mamą to najcudowniejsze co mnie w życiu spotkało:) Mój synek to najcenniejszy SKARB.
Jego uśmiech, każdy gest skierowany do mnie, buziak, przytulanki są ważniejsze i cenniejsze niż wszystkie pieniądze świata... Jak patrzę jak cudownie się rozwija, jakie codziennie nowe umiejętności zdobywa... Każda mama jest dumna ze swojego dziecka... Ja ze swojego Kacperka najbardziej:) Nic mi nie daje takiej radości jak słowo: mama... wypowiadane po stokroć razy dziennie:) pewnie, że są i ciężkie chwile, ale przyćmiewają je te radosne... Zresztą ja niepoprawna optymistka zawsze widzę to co najlepsze:)

Tego samego życzę wszystkim mamą:)
Radości, uśmiechu i miłości swoich dzieciaczków:)
Tych małych i tych całkiem dużych;)

Gosia


P.S. Takie śliczne goździki dostałam od swojego syneczka:) 

Buziaki:*


5 komentarzy:

  1. Dziękuję Gosieńko i wzajemnie :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i dla Ciebie Mamo:) Wspaniałe kwiatki dostałaś od synka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) pozdrawiam i bardzo się cieszę, że zajrzałaś na mojego skromnego bloga:)

      Usuń

Dziękuje za komentarz:)