czwartek, 11 czerwca 2015

Uskrzydlona;)

Witam Kochani,

Dawno mnie tutaj nie było.
Jedyne wytłumaczenie to brak czasu na zrobienie czegoś dla siebie.
Przez ten ostatni okres czasu dopadła naszą trójkę wirusówka i wymęczyła nas porządnie...
Nie chcę nawet tych kilku dni wyciągniętych z życiorysu wspominać...
Jak już doszliśmy do siebie to ogarnęła mnie bezsilność i chęć do czegokolwiek...
A przed miałam tyle planów, tyle pomysłów do zrealizowania...
Z mojego zeszyciku, w którym zapisuje co chciałabym stworzyć ( jest tego sporo:))
mogę jedną rzecz już odznaczyć:)

Anielskie skrzydła już mam:)

Mnie się bardzo podobają choć są taką prowizorkom, że szok.

Może właśnie to mnie się w nich najbardziej podoba:) 

Stworzyłam dwie wersje jednych skrzydełek:)

Pierwsza z dodatkiem ukochanego różu...





...a druga z dodatkiem ostatnio polubionego jasnego błękitu:)





Kwiatuszki do skrzydełek przypięłam za pomocą agrafki:)
Dzięki temu pomysłowi mogę zmieniać ten dodatek do nich kiedy tylko zechcę:)

Co myślicie??

Proszę nie patrzcie na moje niedociągniecia...

No jestem chociaż pewna, że drugich takich nikt nie ma hihi:)

Dziękuje imienniczce Gosi z bloga 

 http://tilegosi.blogspot.com/

Gosia była tak miła, że użyczyła mi swojego szablonu na skrzydełka:)

 Nie do końca z niego skorzystałam bo zrobiłam je ciut inaczej, 
ale to cudowne wiedzieć, że są takie osoby idące drugiemu z pomocą...

Dziękuje Gosiu:)

Dziękuje też wszystkim za komentarze pod ostatnim postem związanym z niespodzianką dla mamy:)

Bardzo się cieszę z Waszych słów:)

Ogromnie mnie to motywuje:)

Pozdrowionka Kochani:)

Zapraszam na kolejnego posta ( wiklinkowego)

buziaczki:*:*:*

<3<3<3

Gosieńka <3



8 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa ozdoba! a ogromnego uroku dodają właśnie te kwiatki! oba kolorki śliczne i trudno mi się zdecydować, który ładniejszy ( bo oba lubię...) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniusie te skrzydełka, bardzo mi sie podobają, szczególnie drugie, zdrówka Wam życzę i poprawienia kondycji i chęci

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tutaj żadnej prowizorki nie widzę. Są piękne oba dwa : ). Cieszę się,że doszliście do siebie i pozdrawiam serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie widzę żadnych niedociągnięć, bardzo mi się podobają. Ciekawa jestem, czy są duże?

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa z tą agrafką - jak się odwidzi wzorek, to można zawsze stworzyć coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu piękno tkwi w prostocie :) Również mam taka listę szyciową dla siebie, mnóstwo na niej się znajduje gorzej właśnie z czasem, czyżby miały to zmienić dopiero długie jesienno-zimowe wieczory? ;P Oby nie ;) Pozdrowionka dla Ciebie Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te skrzydła i trudno zauważyć jakieś niedociągnięcia :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)