poniedziałek, 8 kwietnia 2013

motto...

Wczoraj w chwili gdy udało mi się uspać po wielu próbach mojego ząbkującego syneczka włączyłam tv i właśnie leciał jakiś program, ale nie o nim chciałam Wam powiedzieć ale o tym co usłyszałam.
Pewna młoda dziewczyna wraz z mamą i bratem, widać że kochająca sie rodzinka ( która mimo wszystko bardzo dużo przeszła) założyła mały butik, który próbują rozkręcić. Na ścianie tego butiku przepiękne zdanie - motto:

"You can have anything you want
if you are willing to give up
the belif that you can't have it"
 
tzn:
 
"Możesz mieć wszystko czego chcesz
jeśli tylko porzucisz myśl o tym,
że to nie może być Twoje"
 
 
Jak to usłyszałam to pomyślałam sobie, że to tak piekne, że chciałabym się z tym motto utożsamić.
Na pewno zapamiętam je na bardzo długo:)
 
A drugie motto też bardzo życiowe i istnie dla mnie ciągłej optymistki i osoby mającej mnóstwo jeszcze niespełnionych marzeń:)
 
 
"The future belongs to these
who believe in their dreams"
 
tzn:
 
"Przyszłość zaczyna się dla tych, którzy wierzą w swoje marzenia"
 
 
Jednak to największe moje marzenie sie spełniło 9 miesięcy temu. Jestem od tamtej pory najszczęśliwszą mamą na świecie, bo mam ślicznego i zdrowego już synka:) nio i męża, który jest moim 2 skarbem. Kocham Was moi kochani Panowie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz:)