niedziela, 16 czerwca 2013

truskawkowe słodkości

Witam kochani, dzisiaj troszkę świątecznie. Ato dlatego, że mam dziś urodzinki. Od kilku już dni rozmyślałam o tym jaki był ten rok...? Co się w moim życiu zmieniło??? hmmm chyba niewiele... ale zmieniłam się troszkę ja sama... przez sytuacje rodzinną stałam się silną osobą, w której drzemie wrażliwa kobietka chcąca być cudowną żoną, kochajacą mamą i dobrym człowiekiem. Najważniejsze jest to, że rok temu o tej porze nosiłam jeszcze pod serduszkiem mojego dzidziusia, a dziś mam go przed sobą i serce me się raduje gdy patrzę na coraz to nowsze jego poczynania:) choć boję się o niego niesłychanie bo obija się o wszystko to wiem, że w ten sposób poznaje świat:) jestem zatem dumną mamuśką:)

Pędzę do niego bo właśnie się obudził;)

Aha zapomniałabym o truskawkowej słodkości jaką upiekłam wczoraj na dzień dzisiejszy:) ( jutro podam Wam na to pyszne ciasto przepis)

 
 
 
 
Częstujcie się kochani.
Smacznego:)
 
 
A i jeszcze przepyszny koktajl do popicia:) z truskaweczek i kiwi:)
 
 
Miłej niedzieli:)
 
Pozdrawiam

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz:)