piątek, 31 stycznia 2014

przytul mnie...

Dziś synek tak się przytulał do mamusi, że aż byłam zdziwiona... jest kochanym 1,5 rocznym mężczyzną... a tu słyszę w radiu, że dzisiaj Międzynarodowy Dzień Przytulania. Skąd o tym wiedział synuś??? Pewnie z nikąd... POPROSTU chciał się poprzytulać... a tak ... bo czemu by nie...

Przytulanie jest super... ja uwielbiam się przytulać i być przytulaną... to takie miłe czuć ciepło kogoś kochającego...



A ile szczęścia daje taki gest, każdy kto był przytulany wie najlepiej.

Życzę wszystkim mnóstwa przytulania, nie tylko od święta. Niech święto będzie codziennie...
Przynajmniej ja tak mam:) Buziaki dla moi dwóch słodziaków:*:*

1 komentarz:

  1. Przejrzałam bloga i jestem pod wrażeniem Twoich prac i cierpliwości żeby je tworzyć :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz:)