poniedziałek, 17 marca 2014

serduszko z haczykiem



Witam:)
Nie wiem jak Wy, ale ubiegłotygodniowa pogoda przyzwyczaiła mnie do pięknej, wiosennej już pogody. A tu od soboty pogoda taka, ze nic się nie chce... no przynajmniej mnie:) W Krakowie dziś strasznie wieje... porwie nas chyba... byle do cieplejszej pogody i słoneczka... tęsknimy z synkiem za nią i spacerkami... 

Ale żeby nie było, że ogarnęło mnie totalne, błogie lenistwo to zrobiłam 2 serduszka z haczykiem...

Kto zagląda do Pepco dobrze zna te serduszka... są ładniutkie i słodkie nawet z tą różyczką lub napisem zdaje się Home, ale ja pokusiłam się o małą przeróbkę...

Efekty sami zobaczcie:)



Jedno jest z motywem różyczek

a drugie...



lawendowe...

Serduszka zrobione metodą decoupage, z którą od paru dni się zaprzyjaźniam...

Jedno mogę powiedź już dziś:) 
Decoupage bardzo wciąga:)

pozdrawiam i życzę Wam aby się wypogodziło i zaświeciło pięknie słoneczko, 
które swymi promykami nas rozweseli:)





6 komentarzy:

  1. No tak słyszałam, że rękodzieło wciąga ;) Jak na początki to bardzo ładnie Ci wyszły :) Pozdrowienia z wietrznej i mokrej Warszawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monia:-) twoje słowa dają mi bardzo dużo... mam wiarę, że to co robię jest fajne. Nie są perfekcyjne, ale nikt od razu nie jest perfekcyjny w tym co robi... pozdrawiam;-)

      Usuń
  2. Witam, dziękuje za zaproszenie na candy:) na pewno zajrzę i zapiszę się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne serduszka , sama miałam ochotę spróbować tej techniki , ale czasowo nie wyrabiam szydełkowanie trochę czasu zajmuje ,gdybyś chciała motyla daj znać :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) każde słowo pochwały jest dla mnie bardzo ważne i bardzo miłe:) dziękuje:):) a Twoje szydełkowe prace po prostu cudeńka:)

      Usuń
    2. Słowa krytyki też są ważne:) tak na marginesie...

      Usuń

Dziękuje za komentarz:)