sobota, 8 marca 2014

W Dniu Kobiet:)

Kochane Kobietki 
życzę
 Wam wszystkiego co najlepsze,
 aby Wasi Panowie
 byli dla Was kochani
 i mili nie tylko w dniu dzisiejszy:) 
ale codziennie:)
aby okazywali swe czułe serce,
 by rozpieszczali Was bo po to jesteśmy:), (Prawda??)
by dzisiejszy dzień sprawił,
 że będzie na Waszej buzi mnóstwo uśmiechu i radości.

Ja dziś od moich kochanych mężczyzn dostałam mnóstwo buziaków:)
 i przepiękne tulipanki:)
A wczoraj od męża pieniążki by kupić sobie coś z czego będę na prawdę zadowolona. bo jak mówi mój mąż, on ma zawsze dylemat co mi kupić. 
Więc załatwił sprawę najlepiej, a i ja się ucieszyłam:) 






Długo polowałam na ten różowy wazonik:) i mam go:)
I piękne pudełeczko na herbatkę:)
 (pieniążków było więcej, ale ja jestem osobą, która czasem musi przemyśleć zakup)
Dziękuję moim Kochanym Panom:*:*

W podziękowaniu za dzisiejszy dzień 
upiekłam ciasto z bananami dla moich łasuchów:)
nie chciało się niestety sfotografować, ale jest pyszne:)






4 komentarze:

  1. Lubie takie gotówkowe prezenty, lepiej kupić sobie coś czego naprawdę się potrzebuje i o czym się marzy :) Zakupki cudne - wiem co mówię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ja tak zaczęłam robić dopiero od nie dawna. Bo choć mój mąż mnie zna i jest kochany to wolę kupić sobie coś sama:-) i być happy że mam jakieś cudeńko:-) BUZIAK:-*z okazji dzisiejszego dnia.

      Usuń
  2. zdecydowanie mój Pan mąż mnie w tym roku zaskoczył zaskoczeniowo ;) wiec micha mi sie cieszy ;)

    A twoje prezenciki słodkie i urocze ;) popieram taki sposób ;) Prosty łatwy i każdy zadowolony hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co dostalaś kochana??

      No sposób oki. Ja happy a mąż zadowolony bo nie musiał chodzić po sklepie kilka godzin, by znaleźć to coś co mnie ucieszy...( mój pan jest niezdecydowany jeśli chodzi o prezent dla mnie) Buziak:-* z okazji naszego święta.

      Usuń

Dziękuje za komentarz:)