czwartek, 6 marca 2014

tacka...

Witam,
Dziękuje Kochane za miłe słowa pod postami:) Dają mi na prawdę dużo szczęścia i motywują do dalszego tworzenia:) bo to fajnie jak coś co zrobię podoba się mnie i innym:) Dziękuje i posyłam buziaki:)

A dziś pokaże kolejną tackę, tak na prawdę to ona była pierwsza( na niej nauczyłam się wyplatać:)) i już miałam ją wyrzucić bo nie wyszła super prosto, ale szkoda mi w końcu było...  chyba z sentymentu:) więc pomalowałam ją, ozdobiłam serwetką i wygląda tak:




Powiem tylko tyle, że na żywo wygląda o wiele lepiej bo fotograf ze mnie żaden;)

Tacka będzie prezentem dla babci z okazji imienin. Mam nadzieję, że się spodoba...

Aha i dziękuje Marioli z bloga http://decokuferek.blogspot.com/ za wszelkie rady:)


A teraz uciekam bo mój mąż zacięty kibic sportu - zwłaszcza skoków narciarskich dla swojej żony zrezygnował z oglądania bodajże kwalifikacji... Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam:) bo to ciągłe jego zawołanie: " Gosia bo za chwilę skoczy..., a teraz Gosia będzie skakał ...". Dobrze, że jestem taka cierpliwa:) haha... Buzia


4 komentarze:

  1. Świetna tacka i na pewno była cudownym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A prezentem dopiero będzie w następnym tygodniu.. . Także zobaczymy czy się spodoba.

      Usuń
  2. Super wyszło Gosiu :) Tacka jest śliczna, babcia na pewno się ucieszy z takiego prezentu!! Cieszę się, ze mogłam pomóc. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Mariolu:) i za rady też:) pozdrawiam BUZIA

      Usuń

Dziękuje za komentarz:)